• گروه تخصصی فرش اسلیمی
  • Eslimi Carpet Group
  • فرش ماشینی قواره بزرگ با ابعاد و اشکال سفارشی و خاص

    فرش قواره بزرگ خاص یا اصطلاحا فرش سایز بزرگ در دکوراسیون داخلی اماکن مختلفی چون فضای داخلی لابی هتل ها و سالن های بزرگ پذیرایی منازل لوکس و لاکچری باعث ایجاد عظمت می شود .

    فرش ماشینی قواره بزرگ با سایر ابعاد و اشکال سفارشی

    فرش قواره بزرگ خاص و سفارشی یا اصطلاحا فرش سایز بزرگ خاص و سفارشی در دکوراسیون داخلی اماکن مختلفی چون فضای داخلی لابی هتل ها و سالن های بزرگ پذیرایی منازل مسکونی لوکس و لاکچری باعث ایجاد عظمت و بزرگنمایی مکان با حضور خود در کنار سایر لوازم و اشیای موجود در چیدمان آن دکوراسیون خواهد شد .

    موضوع مهم انطباق و هماهنگی طرح و هارمونی رنگ دکوراسیون محل با فرش سایز بزرگ مورد نظر مطلبی است که معمولا توسط طراحان ، مهندسین دکور و معماری و همچنین مشتریان نهایی و مصرف کننده بسیار مورد توجه خاص قرار می گیرد . 

    فرش ماشینی قواره بزرگ با ابعاد و اشکال سفارشی و خاص

    در صورتی که مکان مربوط به جایی که فرش میخواهد در آن قرار بگیرد از اندازه های هندسی و رایج فرشهای قواره بزرگ مستطیل ، مربع و یا دایره و بیضی به خوبی تبعیت نمی نماید بهتر است بسته به نوع شکل و اندازه مکان و شیوه ای که برای چیدمان مبلمان و سایر اشیاء و لوازم تزئینی در دکوراسیون داخلی محل مربوطه ، مد نظر دارید به فرش اسلیمی جهت طراحی و ساخت ، فرش خود را سفارش دهید .

    البته نکته قابل توجه اینکه بنا به اندازه دقیق و مناسب مکان خویش شما می توانید از فرش اسلیمی حتی سایزهایی را با انداره های غیر رند و دارای جزئیات ریز سایز درخواست نموده و این در صورتی است که تنها یک تخته از فرش یونیک و سفارشی با مشخصات مخصوص به خوتان برای شما طراحی ، ساخت و ارسال خواهد شد . 

    اگر با توجه به توضیحات فوق در مورد انتخاب و ایجاد هماهنگی فرش با نوع پلان و فرم خاص دکوراسیون مکان خویش بدنبال فرش بزرگ سایز یا در اصطلاح عمومی ناقواره یا قواره بزرگ خاصی همانند فرش شش ضلعی ، فرش هشت ضلعی ، فرش ده ضلعی و … هستید می توانید ضمن بازدید از کلکسیون طرح  و نقشه هایی با سایر ابعاد و اشکال اقدام به تماس با واحد مشاوره و فروش گروه تخصصی فرش اسلیمی نمایید .

    فرش ماشینی قواره بزرگ با سایر ابعاد و اشکال سفارشی

    لطفا دیدگاه خود را بنویسید