• گروه تخصصی فرش اسلیمی
  • Eslimi Carpet Group
  • فرش ماشینی قواره بزرگ مستطیل و مربع

    فرش مستطیل یا فرش مربع قواره بزرگ یا اصطلاحا فرش سایز بزرگ در دکوراسیون داخلی اماکن مختلفی چون فضای داخلی لابی هتلها و سالنهای بزرگ پذیرایی منازل مسکونی لوکس استفاده می شود .

    فرش ماشینی قواره بزرگ مستطیل و مربع

    فرش مستطیل یا فرش مربع قواره بزرگ یا اصطلاحا فرش سایز بزرگ در دکوراسیون داخلی اماکن مختلفی چون فضای داخلی لابی هتلها و سالنهای بزرگ پذیرایی منازل مسکونی لوکس و لاکچری باعث ایجاد عظمت و بزرگنمایی مکان با حضور خود در کنار سایر لوازم و اشیای موجود در چیدمان آن دکوراسیون خواهد شد .

    موضوع مهم انطباق و هماهنگی طرح و هارمونی رنگ دکوراسیون محل با فرش سایز بزرگ مورد نظر مطلبی است که معمولا توسط طراحان ، مهندسین دکور و معماری و همچنین مشتریان نهایی و مصرف کننده بسیار مورد توجه خاص قرار می گیرد . 

    فرش ماشینی قواره بزرگ مستطیل و مربع

    سایز و اندازه فرشهای مستطیل یا چهارگوش قواره بزرگ معمولا 6*4 ، 5*4 ، 6*5 ، 7*5 ، 8*5 ، 7*6 ، 8*6 ، 9*6 ، 10*6 ، 10*7 ، 10*8 ، 12*8  و … و برای مربع قواره بزرگ معمولا 4*4 ، 5*5 ، 6*6 ، 7*7 ، 8*8 و … رایج بوده و بسته به نوع شکل و اندازه مکان و شیوه ای که برای چیدمان مبلمان و سایر اشیاء و لوازم تزئینی در دکوراسیون داخلی محل مربوطه مورد نظر می باشد می تواند به فرش اسلیمی جهت طراحی و ساخت سفارش داده شود .

    البته نکته قابل توجه اینکه بنا به اندازه دقیق و مناسب مکان خویش شما می توانید از فرش اسلیمی حتی سایزهایی را به غیر از انداره های رند فوق الذکر مثل سایز 11.50*6.30 متر یا 8.25*5.60 متر و … را درخواست نموده و این در صورتی است که تنها یک تخته از فرش یونیک و سفارشی با مشخصات مخصوص به خوتان برای شما طراحی ، ساخت و ارسال خواهد شد . 

    اگر با توجه به توضیحات فوق در مورد انتخاب و ایجاد هماهنگی فرش با نوع پلان و فرم خاص دکوراسیون مکان خویش بدنبال فرش بزرگ سایز یا در اصطلاح عمومی ناقواره مستطیل ، مربع یا چهارگوش قواره بزرگ هستید می توانید ضمن بازدید از کلکسیون طرح  و نقشه های مستطیل و مربع اقدام به تماس با واحد مشاوره و فروش گروه تخصصی فرش اسلیمی نمایید .

    فرش ماشینی قواره بزرگ مستطیل و مربع

    لطفا دیدگاه خود را بنویسید