• گروه تخصصی فرش اسلیمی
  • Eslimi Carpet Group
  • فرش ماشینی قواره بزرگ گرد و بیضی

    فرش گرد یا فرش دایره قواره بزرگ یا اصطلاحا فرش سایز بزرگ و البته به مقداری کمتر فرش بیضی بزرگ سایز در دکوراسیون داخلی اماکن مختلفی چون فضای داخلی لابی هتلها استفاده می شود .

    فرش ماشینی قواره بزرگ گرد و بیضی

    فرش گرد یا فرش دایره قواره بزرگ یا اصطلاحا فرش سایز بزرگ و البته به مقداری کمتر فرش بیضی بزرگ سایز در دکوراسیون داخلی اماکن مختلفی چون فضای داخلی لابی هتلها و سالنهای بزرگ پذیرایی منازل مسکونی لوکس و لاکچری که ممکن است از هندسه خاصی برخوردار نباشند به خوبی خودنمایی کرده و باعث ایجاد عظمت و بزرگنمایی مکان با حضور خود در کنار سایر لوازم و اشیای موجود در چیدمان آن دکوراسیون خواهد شد .

    انطباق فرم نقوش و نوع طراحی گچبری سقف مکان با طرح ، نقشه و رنگ فرش دایره یا بیضی در کف ، موضوع مهمی است که معمولا توسط طراحان ، مهندسین دکور و معماری و همچنین مشتریان نهایی و مصرف کننده بسیار مورد توجه خاص قرار می گیرد . 

    فرش ماشینی قواره بزرگ گرد و بیضی

    در چنین محلهایی سعی می شود بین نقطه کانونی و وسط نقش سقف با نقطه مرکزی ترنج یا فرم و موتیفهای فرش دایره یا فرش بیضی سایز بزرگ هماهنگی لازم برقرار شده و این نقاط درست در روبروی هم در نظر گرفته شوند .

    سایز و اندازه فرشهای گرد یا دایره قواره بزرگ معمولا برای قطرهای 4 ، 5 ، 6 ، 7 و 8 متر و برای فرشهای بیضی قواره بزرگ معمولا 6*4 ، 7*5 ، 8*5 و … رایج بوده و بسته به نوع شکل و اندازه مکان و شیوه ای که برای چیدمان مبلمان و سایر اشیاء و لوازم تزئینی در دکوراسیون داخلی محل مربوطه مورد نظر می باشد می تواند به فرش اسلیمی جهت طراحی و ساخت سفارش داده شود .

    فرش ماشینی قواره بزرگ گرد و بیضی

    لطفا دیدگاه خود را بنویسید